Новини

                                                                

УВАГА!

Шановні суб’єкти звернення!

          У ЦНАПі Новоайдарської райдержадміністрації у період дії КАРАНТИНУ ( відповідно до постанови КМУ України від 20.03.2020 № 242) без обмежень надаються такі адміністративні послуги:

         Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки

         при досягненні громадянином 25- і 45- річного віку.

Всі інші  адміністративні послуги надаються у разі термінової потреби.

З метою запобігання поширенню коронавірусу суб’єкти звернення з не допускаються у приміщення ЦНАП без індивідуальних засобів захисту (масок та гумових рукавичок)

Видача документів здійснюється у разі термінової потреби.

Прийом суб’єктів звернення та надання консультацій:

щоденно з 8-30 до 15-30 без перерви на обід, крім вихідних та святкових днів.

Шановні суб’єкти звернення на період дії карантину рекомендуємо, за можливості, отримувати адміністративні послугу в електронній формі.

Довідки та консультації за телефоном:

(06445) 9 48 77

(06445) 9 27 51

та електронною поштою:

 

 

З повагою,

Центр надання адміністративних

послуг Новоайдарської райдержадміністрації

     

                                                                 СТРОКИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Одним з головних питань у регулюванні відносин у сфері державної реєстрації прав є строки проведення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень. У статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) визначені строки державної реєстрації прав.
Так, Законом передбачено, що:
Державна реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) проводиться у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в    Державному реєстрі прав.
Державна реєстрація обтяжень, іпотек речових прав проводиться у строк, що не перевищує 2 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.
Державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії нотаріусом проводиться невідкладно після завершення нотаріальної дії, але не пізніше строків, встановлених абзацами першим і другим частини першої статті 19 Закону.
Внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі здійснюються у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

Зупинення реєстраційних дій, внесення запису про скасування державної реєстрації прав, внесення запису про скасування рішення державного реєстратора здійснюються у строк, що не перевищує 2 години з часу реєстрації відповідної заяви/рішення суду в Державному реєстрі прав.
Що стосується взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, то відповідно до частини другої пункту 5 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України 25 грудня 2015 р. № 1127 взяття на облік безхазяйного нерухомого майна проводиться у строк, що не перевищує 12 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття відповідної заяви.
Відповідно до пункту 9 статті 18 Закону датою і часом державної реєстрації прав та їх обтяжень вважаються дата і час реєстрації відповідної заяви в органі державної реєстрації прав, за результатом розгляду якої державним реєстратором прийнято рішення про державну реєстрацію прав. Таким чином, момент державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і момент державної реєстрації заяви про проведення такої реєстрації співпадають.
У разі наявності зареєстрованих у Державному реєстрі прав інших заяв про державну реєстрацію прав на це саме майно строк державної реєстрації прав обраховується з дня (часу) прийняття рішення державним реєстратором про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації щодо заяви, зареєстрованої в Державному реєстрі прав раніше. Тобто, заяви розглядаються в порядку черговості їх надходження.
Також, слід звернути увагу на те, що Законом заборонено видавати заявнику документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав у строки, менші ніж ті, з урахуванням яких ним сплачо адміністративний збір.
Отже, проаналізувавши відповідну законодавчу базу, потрібно сказати, що Закон чітко визначає строки проведення державної реєстрації речових прав та їх обтяжень, додержання яких, забезпечить належний рівень охорони і захисту права власності фізичних та юридичних осіб на нерухоме майно, що гарантується Конституцією України та виступає однією з найголовніших функцій держави.

Начальник відділу – адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» райдержадміністрації»     Н. Бойко

 

 

 

 

 

Є запитання щодо реєстрації, діяльності, припинення громадського формування – звертайтеся за консультацією до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Громадські формування, які реєструються Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області - структурні утворення політичних партій, громадські об’єднання, місцеві осередки громадського об’єднання із статусом юридичної особи, професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілки, передбачені статутом профспілки та їх об’єднання, творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок, постійно діючі третейські суди, організації роботодавців, їх об’єднання

 

МОЖЛИВІ ЗАСОБИ КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ:

звернення на «гарячу лінію» Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань за номером телефону 06452-4-22-16;

звернення до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за номером 0953624202;

запитання он-лайн за допомогою он-лайн чату, який розміщений на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням http://www.lugjust.gov.ua/gf-chat/;

подання документів для попередньої правової експертизи за допомогою Он-лайн будинку юстиції (розділ «Реєстрація бізнесу та ЗМІ» - тільки для громадських об’єднань, які тільки створилися та бажають зареєструватися.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

Подати документи для державної реєстрації громадського формування можливо до:

Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
Центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій Луганської області – для громадських формувань зі статусом юридичної особи;
Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги – для громадських формувань зі статусом юридичної особи.

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇУ ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ