Заходи за зверненнями громадян

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян в Новоайдарській районній

державній адміністрації за 2018 року

 

         Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

            У 2018 році на засіданні колегії райдержадміністрації  розглянуто питання «Про  хід виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в райдержадміністрації за 2018 рік».

           Протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 189 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 7 звернень, або на 4 %  більше, ніж за аналогічний період 2017 року  (182 звернення).

         За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення - 62 звернення, в 2017 році (57 звернень), з питань комунального  господарства надійшло - 50 звернень, в 2017 році (35 звернень), аграрної політики та земельних відносин -17 звернень, в 2017 році (11) звернень, охорони здоров’я - 13 звернень, в 2017 році (11 звернень),  з питань освіти та наукової діяльності надійшло 9 звернень, в 2017 році (13 звернень), та інші питання.

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 54 ;

          Надано роз’яснення - 130;

          В стадії розгляду – 5.

 

          Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 38 звернень громадян, або 20 %  від  загальної їх кількості, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 3;

              від Верховної Ради України ---;

              від Кабінету Міністрів України – 2 ;

              від народних депутатів України – 5;

              від обласної державної адміністрації – 28.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання матеріальної допомоги, питання виплати компенсації за зруйнований будинок, щодо оформлення документів на землю, щодо виділення коштів на придбання інвалідного візка, щодо заготівлі дров для опалення, щодо передачі у власність підвального приміщення будинку та  інші.

          Всі зазначені звернення розглянуті з попереднім вивченням  ситуації та подальшим наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані своєчасні відповіді, роз`яснення та рекомендації.

         Особлива увага приділяється проблемам, порушеним у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких громадян, багатодітних та малозабезпечених сімей.

         Від найменш соціально захищених категорій громадян за  звітний 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 11 звернень , в тому числі :

від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 7 звернення;
від дітей війни – 1;
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 2 звернення;
від учасників ліквідації наслідків ЧАЕС – 1  звернення.

Питання які порушувались у зверненнях -  щодо призначення соціальної допомоги, щодо заборгованості за газ, щодо безкоштовного проїзду на шкільному автобусі пенсіонерам, щодо стану медичного обслуговування, щодо оформлення субсидії, щодо забезпечення дровами та інші .

              З них:

              - надано роз’яснення – 5 ;

              - задоволено –4 ;

               - на стадії розгляду- 2 .

           За звітній період 2018 року до райдержадміністрації надійшло 11 колективних звернень, що на 7 звернень менше порівняно з  2017 роком (18 звернень). Питаннями, які були порушені у зверненнях є придбання двигуна для автомобіля службової машини водоканалу, внесення змін до технічного паспорту земельної ділянки, щодо визначення місця проживання неповнолітнього, щодо введення магазину в експлуатацію  та інші питання.                       

          Розпорядженням голови  райдержадміністрації від 26.12.2017  № 380 затверджено графіки особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2018 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вісник Новоайдарщини»,  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та на дошці оголошень в будівлі районної державної адміністрації.

        

Особисті прийоми громадян керівництво  райдержадміністрації здійснює щотижнево у понеділок, середу  та четвер в приміщення райдержадміністрації в кабінетах голови та його заступників.

Протягом 2018 року було проведено 72 особистих прийомів на яких було прийнято 168 громадянина .

З яких:

-  головою проведено 48 прийомів на яких прийнято 99 громадян;       

- заступниками голови проведено 24 особистих прийоми на яких прийнято 69 громадян;

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні прийоми громадян керівниками району. Головою райдержадміністрації проведено 14  виїзних прийомів на яких побувало 71 громадянина.

         За 2018 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і дорівнює 2136 (2017 рік – 2326), що на 190 звернень менше ніж за аналогічний період.

          За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення – 714 звернень, питання аграрної політики та земельних відносин порушувалось у 529 зверненнях, питання комунального господарства порушувалось у 331 зверненні, з питань житлової політики 103 звернення, питання екологія та природні ресурси 65 звернень.

          Збільшення кількості звернень, у порівнянні з 2017 роком, спостерігається в питаннях аграрної політики 529 звернень (2017рік – 508), питання комунального господарства 331 звернення (2017 рік -208), питання екології та природних ресурсів  65 звернень (2017 рік - 56) та питання транспорту та зв’язку 21 звернення (2017 рік -110).

          На виконання розділу ІІІ  пункту 1,2 протокольного доручення за підсумками апаратної наради голови облдержадміністрації – керівника обласної військово – цивільної адміністрації  Гарбуза Ю.Г щодо стану розгляду звернень громадян за підсумками вжитих заходів по роботі зі зверненнями громадян та інших заходів Новоайдарська райдержадміністрація  повідомляє, що у 2018 році проводилась робота по удосконаленню роботи зі зверненнями громадян, зокрема:

значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань, такі звернення знаходяться на контролі у керівництва;
удосконалюються форма особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. З метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни, на особисті та виїзні прийоми голови райдержадміністрації та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів ;
для покращення роботи зі зверненнями громадян мешканців, які проживають на лінії розмежування розроблені додаткові графіки прийомів громадян головою райдержадміністрації, затверджені від 04 вересня 2018 року; 
проводяться постійні бесіди та надаються рекомендації головам сільських та селищних рад по роботі зі зверненнями громадян для роз’яснення та вирішення питань на місцевості.

         До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 514 звернень, що на 341 звернення менше ніж у 2017 році (855 звернень). Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги, призначення  та перерахунку субсидій, питання житлово – комунального господарства  та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

          З «гарячої лінії» облдержадміністрації надійшло 67 звернень  від мешканців району, з таких питань, як виплата та перерахунок субсидій, відновлення електропостачання, щодо надання матеріальної та гуманітарної допомоги та інші.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За 2018 рік проведено 12 засідань.

         Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядаються двічі на рік на засіданнях колегії, а  також  на апаратних нарадах постійно заслуховуються звіти по роботі зі зверненнями громадян голів селищної, сільських ті міської рад.

        Протягом 2018 року здійсненно 18 перевірок органів місцевого самоврядування, з питань  виконання законодавства по роботі зі зверненнями громадян. За результатами перевірок складено акти перевірок, які направлені міським та сільським головам для усунення виявлених недоліків.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 12 місяців 2018 року проведено 12 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної, сільських та міської рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги.

 

 

 

Голова                                                                                              В. СЕРГІЄНКО

                               

 

 

 

 

Про  підсумки  розгляду  звернень

громадян що надійшли до Новоайдарської районної

державної адміністрації у І півріччі 2018 року

 

         Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

            27 червня 2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання «Про  хід виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в райдержадміністрації за І півріччя 2018 року».

           Протягом І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 116 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 6 звернень, або на 6 %  більше, ніж за аналогічний період 2017 року  (110).

         За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення (34 звернення), транспортного сполучення та комунального  господарства (25 звернень), охорони здоров’я (12 звернень), аграрної політики та земельних відносин (10 звернень) та інші питання .

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 30 ;

          Надано роз’яснення -  73;

          В стадії розгляду – 13.

 

          Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 23 звернення громадян, або 20 %  від  загальної їх кількості, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 2;

              від Кабінету Міністрів України – 2 ;

              від народних депутатів України – 4;

              від обласної державної адміністрації – 15.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання допомоги в медичному обстеженні та надання допомоги в лікуванні, надання матеріальної допомоги або забезпечення житлом,  щодо передачі в користування підвального приміщення багатоквартирного будинку, щодо ремонту їдальні в Щастинській ЗОШ , ремонту доріг, щодо встановлення статусу учасника війни.

          Всі зазначені звернення розглянуті з попереднім вивченням  ситуації та подальшим наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані своєчасні відповіді, роз`яснення та рекомендації.

           За звітній період 2018 року до райдержадміністрації надійшло 6 колективних звернень, що на 7 звернень менше порівняно з  2017 роком (13 звернень). Питання, які були порушені у зверненнях є надання правової допомоги у вирішенні питання порядку користування нежитлового майна, щодо вирішення питання межового спору, щодо ремонту системи водопостачання, щодо незаконного будівництва тимчасової споруди та інші.                       

          Розпорядженням голови  райдержадміністрації від 26.12.2017  № 380 затверджено графіки особистих виїзних прийомів громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2018 рік.  Графіки проведення особистих прийомів громадян оприлюднені на сторінках районної газети «Вісник Новоайдарщини»,  на офіційному веб-сайті та на дошці оголошень  в приміщенні райдержадміністрації.

         Особисті прийоми громадян керівництво  райдержадміністрації здійснює щотижнево у понеділок, середу  та четвер в приміщенні райдержадміністрації в кабінетах голови та його заступників.

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні особисті прийоми громадян. Головою райдержадміністрації проведено 8  виїзних особистих прийомів на яких побувало 53 громадянина.

 Протягом І півріччя 2018 року було проведено 9 особистих прийомів заступниками голови райдержадміністрації на яких було прийнято 24 громадянина.

          За І півріччя 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і дорівнює 1042 звернення (2017 рік – 1064), що на 22 звернення менше.

          За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення – 346 звернень, що на 64 звернення менше порівняно з 2017 роком (410 звернень). Питання житлової політики порушувалось в 34 зверненнях, що на 14 звернень менше ніж в 2017 році (48 звернень). 
         Збільшення кількості звернень, у порівнянні з І півріччям 2017 року, спостерігається з питань аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства, екології та природних ресурсів та охорони здоров’я.

Питання комунального господарства порушувалось у 144 зверненнях, що на 55 звернень більше, ніж в  аналогічному періоді 2017 року (89 звернень). Питання аграрної політики та земельних відносин порушувалось у 277 зверненнях, що на 39 звернень більше, ніж в 2017 році (238 звернень), звернення з питань екології та природних ресурсів порушувались в 13 зверненнях, що на 5 звернень більше ніж в минулому році (8 звернень), а також надійшло  17 звернень з питань охорони здоров’я, що також на 5 звернень більше  ніж в аналогічному періоді 2017 року (12 звернень) .      

У І півріччі 2018 року Новоайдарська райдержадміністрація   проводила заходи по удосконаленню роботи  зі зверненнями громадян, зокрема:

 

значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань, такі звернення знаходяться на контролі у керівництва;

 

удосконалюються форма особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. З метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни, на особисті прийоми голови райдержадміністрації та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів;

 

налагоджена чітка взаємодія в роботі з Урядовим контактним центром по розгляду звернень громадян на «Урядову гарячу лінію».

 

           До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 179 звернень, що на 482 звернення менше, ніж у І півріччі 2017 року (661). Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги, виплата та перерахунок субсидій, щодо розчищення доріг, відновлення електропостачання та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

         З «гарячої лінії» облдержадміністрації надійшло 39 звернень  від мешканців району, з таких питань, як виплата та перерахунок субсидій, відновлення електропостачання, щодо надання матеріальної та гуманітарної допомоги та інші.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За І півріччя 2018 року проведено 6 засідань. На комісіях розглядались питання передачі підвального  приміщення в користування, вирішення питань по земельним конфліктам,  щодо ремонту водо каналізаційної системи та інші.

         Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядаються двічі на рік на засіданнях колегії, а  також  на апаратних нарадах постійно заслуховуються звіти по роботі зі зверненнями громадян голів селищної, сільських ті міської рад.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 6 місяців 2018 року проведено 6 перевірок.

         Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної, сільських та міської рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги.

 

Голова районної державної

адміністрації                                                                                 В.В. Сергієнко

 

Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

            В першому кварталі 2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації  буде розглянуто питання «Про  хід виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в райдержадміністрації за 2017 рік та перший квартал 2018 року».

           Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 182 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 120 звернень, або на 60,3 %  менше, ніж за аналогічний період 2016 року  (302).

         За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення (57 звернень), з питань комунального  господарства надійшло (35 звернень), з питань освіти та наукової діяльності надійшло (13 звернень), охорони здоров’я (11 звернень), аграрної політики та земельних відносин (11 звернень) та інші.

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 31 ;

          Надано роз’яснення - 147;

          В стадії розгляду – 4.

 

          Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 58 звернень громадян, або 31 %  від  загальної їх кількості, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 4;

              від Верховної Ради України -2;

              від Кабінету Міністрів України – 2 ;

              від народних депутатів України – 13;

              від обласної державної адміністрації – 37.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання допомоги в медичному обстеженні та надання допомоги в лікуванні, надання матеріальної допомоги,  щодо виплати компенсації за зруйнований будинок, демонтажу ділянки водогону, щодо ремонту ушкоджених ділянок доріг, щодо заборгованості за земельні паї та визначення меж земельних ділянок, щодо забезпечення житлом та земельними ділянками демобілізованих учасників АТО, щодо новозбудованих дитячих садків та інші.

          Всі зазначені звернення розглянуті з попереднім вивченням  ситуації та подальшим наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані своєчасні відповіді, роз`яснення та рекомендації.

         Особлива увага приділяється проблемам, порушеним у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких громадян, багатодітних та малозабезпечених сімей.

         Від найменш соціально захищених категорій громадян за  звітний 2017 рік   до райдержадміністрації надійшло 10 звернень (2016 році -7 звернень), в тому числі :

від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 4 звернення;
від учасників ті інвалідів війни, учасників бойових дій – 3 звернення;
мати героїня – 1 звернення;
одинока мати – 1 звернення;
від учасників ліквідації наслідків ЧАЕС – 1  звернення.

Питання які порушувались у зверненнях -  забезпечення пільговими ліками, щодо невиплати пенсії та перерахунку пенсії як матері - героїні, щодо отримання пільг як дитина війни та отримання гуманітарної  допомоги.

              З них:

              - надано роз’яснення – 4;

              - задоволено – 3;

               - на стадії розгляду 3.

           За звітній період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 18 колективних звернень, що на 9 звернень менше порівняно з  2016 роком (27 звернень). Питаннями, які були порушені у зверненнях є перекриття даху будинку, створення комісії для вирішення межового спору, щодо підключення школи до Інтернету, щодо ремонту амбулаторій та інші.                       

          Розпорядженням голови  райдержадміністрації від 29.12.2016  № 663 затверджено графіки особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2017 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вестник Новоайдарщины»,  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та на дошці оголошень в будівлі районної державної адміністрації.

         На виконання розділу ІV  пункту І пп.2 протокольного доручення за підсумками апаратної наради першого заступника голови, виконуючого обов’язки голови облдержадміністрації – керівника обласної військово – цивільної адміністрації Власенка Р.Г. від 14.03.2017 (вх.. ОДА від 17.03.2017 № 35/2184) щодо стану розгляду звернень громадян за підсумками вжитих заходів по роботі зі зверненнями громадян та інших заходів Новоайдарська райдержадміністрація  повідомляє, що у 2017 року проводилась робота по удосконаленню роботи зі зверненнями громадян, зокрема:

значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань, такі звернення знаходяться на контролі у керівництва;
удосконалюються форма особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. З метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни, на особисті та виїзні прийоми голови райдержадміністрації та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів ;
проводяться постійні бесіди та надаються рекомендації головам сільських та селищних рад по роботі зі зверненнями громадян для роз’яснення та вирішення питань на місцевості.

Особисті прийоми громадян керівництво  райдержадміністрації здійснює щотижнево у понеділок, середу  та четвер в приміщення райдержадміністрації в кабінетах голови та його заступників.

Протягом 2017 року було проведено 68 особистих прийомів на яких було прийнято 154 громадянина .

З яких:

-  головою проведено 36 прийомів на яких прийнято 85 громадян;       

- заступниками голови проведено 32 особистих прийоми на   яких прийнято 69 громадян;

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні прийоми громадян керівниками району. Головою райдержадміністрації проведено 18  виїзних прийомів на яких побувало 174 громадянина.

         За 2017 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і дорівнює 2326 (2016 рік – 3160), що на 834 звернення менше ніж за аналогічний період.

          За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення – 917 звернень, що на 472 звернення менше порівняно з 2016 роком (1389). Питання аграрної політики та земельних відносин порушувалось у 508 зверненнях, що на 147 звернень менше, ніж в 2016 році (655 звернень). Питання комунального господарства порушувалось у 205 зверненнях, що на 280 звернень менше, ніж в  аналогічному періоді 2016 року(485 звернень).

          Збільшення кількості звернень, у порівнянні з 2016 роком, спостерігається з питань житлової політики 115 звернень(2016- 73 звернення), екології та природних ресурсів 56 звернень (в 2016 році 21 звернення) та фінансової політики надійшло 13 звернень (2016 рік - 4) . 

До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 855 звернень, що на 1031 звернень менше ніж у 2016 році (1886 звернень). Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги, призначення  та перерахунку субсидій  та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За 2017 рік проведено 12 засідань.

         Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядаються двічі на рік на засіданнях колегії, а  також  на апаратних нарадах постійно заслуховуються звіти по роботі зі зверненнями громадян голів селищної, сільських ті міської рад.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 12 місяців 2017 року проведено 12 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної, сільських та міської рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги.

Підсумки  розгляду  звернень громадян в Новоайдарській районній державній адміністрації за І півріччя 2017 року

            Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

            30 червня 2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання «Про  хід виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року».

           Протягом І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 110 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 81 звернення, або на 57,6 %  менше, ніж за аналогічний період 2016 року  (191).

         За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення (37 звернень), транспортного сполучення та комунального  господарства (19 звернень), охорони здоров’я (8 звернень), аграрної політики та земельних відносин (7 звернень).

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 17 ;

          Надано роз’яснення -  91;

          В стадії розгляду – 2.

 

          Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 33 звернення громадян, або 30 %  від  загальної їх кількості, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 2;

              від Кабінету Міністрів України – 1 ;

              від народних депутатів України – 10;

              від обласної державної адміністрації – 20.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання допомоги в медичному обстеженні та надання допомоги в лікуванні, надання матеріальної допомоги,  щодо виплати компенсації за зруйнований будинок, демонтажу ділянки водогону, ремонту доріг, щодо заборгованості за земельні паї та визначення меж земельних ділянок.

          Всі зазначені звернення розглянуті з попереднім вивченням  ситуації та подальшим наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані своєчасні відповіді, роз`яснення та рекомендації.

           За звітній період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 13 колективних звернень, що на 4 звернення більше порівняно з  2016 роком (9). Питаннями, які були порушені у зверненнях є перекриття даху будинку, створення комісії для вирішення межового спору, щодо підключення школи до Інтернету, щодо ремонту амбулаторій та інші.                       

          Розпорядженням голови  райдержадміністрації від 29.12.2016  № 663 затверджено графіки особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2017 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вестник Новоайдарщины» і  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

         На виконання розділу ІV  пункту І пп.2 протокольного доручення за підсумками апаратної наради першого заступника голови, виконуючого обов’язки голови облдержадміністрації – керівника обласної військово – цивільної адміністрації Власенка Р.Г. від 14.03.2017 (вх.. ОДА від 17.03.2017 № 35/2184) щодо стану розгляду звернень громадян за підсумками вжитих заходів по роботі зі зверненнями громадян та інших заходів Новоайдарська райдержадміністрація  повідомляє, що у І півріччі 2017 року проводилась робота по удосконаленню роботи зі зверненнями громадян, зокрема:

значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва;
удосконалюються форма особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. З метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни, на особисті прийоми голови райдержадміністрації та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів.

Особисті прийоми громадян керівництво  райдержадміністрації здійснює щотижнево у понеділок, середу  та четвер в приміщення райдержадміністрації в кабінетах голови та його заступників.

Протягом І півріччя 2017 року було проведено 6 особистих прийомів на яких було прийнято 16 громадян.

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні прийоми громадян. Головою райдержадміністрації проведено 6  виїзних прийомів на яких побувало 145 громадян.

         За І півріччя 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і дорівнює 1064 (2016 рік – 1604), що на 540 звернень меньше.

          За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення – 410 звернень, що на 348 звернень менше порівняно з 2016 роком (758). Питання аграрної політики та земельних відносин порушувалось у 238 зверненнях, що на 151 звернення менше, ніж в 2016 році. Питання комунального господарства порушувалось у 89 зверненнях, що на 102 звернення менше, ніж в  аналогічному періоді 2016 року.

          Збільшення кількості звернень, у порівнянні з І півріччям 2017 року, спостерігається з питань житлової політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку та охорони здоров’я .  

           До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 661 звернення, що на 1099 звернень менше, ніж у І півріччі 2016 року (1760). Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За І півріччя 2017 року проведено 6 засідань.

         Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядаються двічі на рік на засіданнях колегії, а  також  на апаратних нарадах постійно заслуховуються звіти по роботі зі зверненнями громадян голів селищної, сільських ті міської рад.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 6 місяців 2017 року проведено 6 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної, сільських та міської рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовільняти їх законні вимоги.