Заходи за зверненнями громадян

Підсумки  розгляду  звернень громадян в Новоайдарській районній державній адміністрації за І півріччя 2017 року

            Новоайдарська районна державна адміністрація роботу зі зверненнями громадян будує з урахуванням їх особливої ролі у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянами, вирішенні важливих життєвих проблем як окремої людини, так і суспільства в цілому. Свою діяльність райдержадміністрація здійснює керуючись Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та іншими нормативними актами.

            30 червня 2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання «Про  хід виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року».

           Протягом І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 110 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 81 звернення, або на 57,6 %  менше, ніж за аналогічний період 2016 року  (191).

         За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення (37 звернень), транспортного сполучення та комунального  господарства (19 звернень), охорони здоров’я (8 звернень), аграрної політики та земельних відносин (7 звернень).

          Із загальної кількості звернень :

          Задоволено – 17 ;

          Надано роз’яснення -  91;

          В стадії розгляду – 2.

 

          Від центральних органів влади та  облдержадміністрації   надійшло 33 звернення громадян, або 30 %  від  загальної їх кількості, в тому числі :

              від Адміністрації Президента України – 2;

              від Кабінету Міністрів України – 1 ;

              від народних депутатів України – 10;

              від обласної державної адміністрації – 20.

Питання, які були порушені у зверненнях, це надання допомоги в медичному обстеженні та надання допомоги в лікуванні, надання матеріальної допомоги,  щодо виплати компенсації за зруйнований будинок, демонтажу ділянки водогону, ремонту доріг, щодо заборгованості за земельні паї та визначення меж земельних ділянок.

          Всі зазначені звернення розглянуті з попереднім вивченням  ситуації та подальшим наданням можливої допомоги заявникам. На всі звернення надані своєчасні відповіді, роз`яснення та рекомендації.

           За звітній період 2017 року до райдержадміністрації надійшло 13 колективних звернень, що на 4 звернення більше порівняно з  2016 роком (9). Питаннями, які були порушені у зверненнях є перекриття даху будинку, створення комісії для вирішення межового спору, щодо підключення школи до Інтернету, щодо ремонту амбулаторій та інші.                       

          Розпорядженням голови  райдержадміністрації від 29.12.2016  № 663 затверджено графіки особистого прийому громадян головою та заступниками голови  райдержадміністрації на 2017 рік.  Всі графіки прийому оприлюднені на сторінках районної газети «Вестник Новоайдарщины» і  на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

         На виконання розділу ІV  пункту І пп.2 протокольного доручення за підсумками апаратної наради першого заступника голови, виконуючого обов’язки голови облдержадміністрації – керівника обласної військово – цивільної адміністрації Власенка Р.Г. від 14.03.2017 (вх.. ОДА від 17.03.2017 № 35/2184) щодо стану розгляду звернень громадян за підсумками вжитих заходів по роботі зі зверненнями громадян та інших заходів Новоайдарська райдержадміністрація  повідомляє, що у І півріччі 2017 року проводилась робота по удосконаленню роботи зі зверненнями громадян, зокрема:

значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва;
удосконалюються форма особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. З метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни, на особисті прийоми голови райдержадміністрації та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів.

Особисті прийоми громадян керівництво  райдержадміністрації здійснює щотижнево у понеділок, середу  та четвер в приміщення райдержадміністрації в кабінетах голови та його заступників.

Протягом І півріччя 2017 року було проведено 6 особистих прийомів на яких було прийнято 16 громадян.

         Згідно затвердженого графіка здійснюються виїзні прийоми громадян. Головою райдержадміністрації проведено 6  виїзних прийомів на яких побувало 145 громадян.

         За І півріччя 2017 року в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року  кількість звернень громадян по району  зменшилась і дорівнює 1064 (2016 рік – 1604), що на 540 звернень меньше.

          За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення – 410 звернень, що на 348 звернень менше порівняно з 2016 роком (758). Питання аграрної політики та земельних відносин порушувалось у 238 зверненнях, що на 151 звернення менше, ніж в 2016 році. Питання комунального господарства порушувалось у 89 зверненнях, що на 102 звернення менше, ніж в  аналогічному періоді 2016 року.

          Збільшення кількості звернень, у порівнянні з І півріччям 2017 року, спостерігається з питань житлової політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку та охорони здоров’я .  

           До Урядового контактного центру від громадян району  надійшло 661 звернення, що на 1099 звернень менше, ніж у І півріччі 2016 року (1760). Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.

          Діє пряма телефонна лінія «Телефон довіри» та «гаряча лінія» – прийом громадян через засоби телефонного зв’язку,  який проводиться головою райдержадміністрації та його заступниками.

         Питання, на які було необхідне додаткове вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації. За І півріччя 2017 року проведено 6 засідань.

         Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядаються двічі на рік на засіданнях колегії, а  також  на апаратних нарадах постійно заслуховуються звіти по роботі зі зверненнями громадян голів селищної, сільських ті міської рад.

          Керівництвом і спеціалістами райдержадміністрації проводяться Дні контролю,  в рамках яких здійснюються перевірки стану виконання доручень по зверненням громадян в районі. За 6 місяців 2017 року проведено 6 перевірок.

         Порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян не допускається. Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів селищної, сільських та міської рад на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об`єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовільняти їх законні вимоги.