Пільги

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги «ВСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ ОСОБАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ»
 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина НОВОАЙДАРСЬКИМ територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ, ШЛЯХОМ НАДАННЯ ЩОРІЧНОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ДЛЯ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ПУТІВОК ЧЕРЕЗ БЕЗГОТІВКОВЕ ПЕРЕРАХУВАННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЗАКЛАДАМ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ОСІБ, НА ЯКИХ ПОШИРЮЄТЬСЯ ДІЯ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ «ПРО СТАТУС ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ, ГАРАНТІЇ ІЇ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» ТА «ПРО ЖЕРТВИ НИЦИСТСЬКИХ ПЕРЕСЛІДУВАНЬ»

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ОСІБ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ ТА ЯКИМ УСТАНОВЛЕНО СТАТУС УЧАСНИКА БОЙОВИХ ДІЙ ЧИ ОСОБИ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНИМ ЛІКУВАННЯМ (ПУТІВКАМИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА ТА ВНАСЛІДОК ЗАГАЛЬНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ САМОСТІЙНОГО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ ДО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЗАКЛАДУ (ВІДДІЛЕННЯ СПІНАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ) І НАЗАД ОСОБАМ, ЯКІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ОСІБ З ІНВАЛІНІДСЮ І ТА ІІ ГРУПИ З НАСЛІДКАМИ ТРАВМ І ЗАХВОРЮВАННЯМИ ХРЕБТА ТА СПИННОГО МОЗКУ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ПРОЇЗДУ ДО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЗАКЛАДУ І НАЗАД ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ВІЙНИ ТА ПРИРІВНЯНИМ ДО НИХ ОСОБАМ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги "ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ПІКЛУВАЛЬНИКУ ДЛЯ НАДАННЯ ЗГОДИ ПІДОПІЧНІЙ ПОВНОЛІТНІЙ ОСОБІ, ДІЄЗДАТНІСТЬ ЯКОЇ ОБМЕЖЕНА, НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНУ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДОГОВОРІВ ЩОДО ПОДІЛУ АБО ОБМІНУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ, КВАРТИРИ; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ ЩОДО ІНШОГО ЦІННОГО МАЙНА”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги "ВИДАЧА ОСОБІ ПОДАННЯ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ПРИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ОПІКУНОМ АБО ПІКЛУВАЛЬНИКОМ ПОВНОЛІТНЬОЇ НЕДІЄЗДАТНОЇ ОСОБИ АБО ОСОБИ, ЦИВІЛЬНА ДІЄЗДАТНІСТЬ ЯКОЇ ОБМЕЖЕНА”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги "ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДОГОВОРІВ ЩОДО ПОДІЛУ АБО ОБМІНУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ, КВАРТИРИ; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ ЩОДО ІНШОГО ЦІННОГО МАЙНА; УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМИМ МАЙНОМ АБО МАЙНОМ, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА; ПЕРЕДАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА АБО МАЙНА, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА, ЗА ДОГОВОРОМ В УПРАВЛІННЯ ІНШІЙ ОСОБІ”

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги «ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ НА БЕНЗИН, РЕМОНТ ІТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ ТА НА ТРАНСПОРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ»

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги "Видачв путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з Інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, ДИТЯЧОГО будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату"

 

 

 

 

Про видачу посвідчень особам, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС, та іншим категоріям громадян

   З 25 липня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 551 „ Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян”, якою, зокрема, затверджено Порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.

   Відповідно до пункту 7 зазначеної постанови передбачено провести заміну посвідчень:

  • особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (1категорія);
  •  учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС  (категорія 2 та 3) з числа громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт;
  •  особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастроф  (категорія 2), з числа постраждалих від радіаційного опромінення за інших обставин не з власної вини.

   Посвідчення видаються уповноваженими органами за місцем проживання (реєстрації) особи на підставі рішень комісій з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян, утворених уповноваженими органами (регіональні комісії).

   Посвідчення померлого (померлої) громадянина (громадянки) підлягає здаванню уповноваженим органам для подальшого зберігання в особовій справі дружини (чоловіка) померлого (померлої) або опікуна дітей померлого (померлої).

   У разі встановлення регіональними комісіями факту необґрунтованої видачі посвідчення відповідної категорії таке посвідчення на підставі рішення цієї комісії підлягає вилученню уповноваженими органами.

   Рішення про видачу або відмову у видачі посвідчення приймається у місячний строк з дня надходження необхідних документів до уповноважених органів.

   Під час заміни посвідчення з однієї категорії на іншу попереднє посвідчення підлягає вилученню уповноваженим органом для подальшого зберігання в особовій справі постраждалої особи.

   У разі втрати або зіпсування посвідчення замість нього видається повторне посвідчення. Якщо втрачене посвідчення знайдено, воно підлягає обов’язковому здаванню уповноваженому органу для подальшого знищення.

   На даний час управлінням  соціального захисту населення Новоайдарської РДА проводиться формування матеріалів справ чорнобильців з перевіркою первинних документів, які підтверджують відповідний статус для подальшої ефективної роботи обласної комісії, яка забезпечить єдиний підхід до розгляду документів і прийняття обґрунтованих рішень для визначення і підтвердження відповідного статусу.

   Заміна посвідчень у зв’язку із затвердженням нових зразків посвідчень для осіб 1 категорії буде здійснена до 1 січня 2020 року. Прийом документів, консультація  здійснюється в  кабінеті № 10.

  

 

 

 

 

   Щодо змін у чинному законодавстві при наданні пільг

   Управління соціального захисту населення інформує щодо змін у чинному законодавстві з питань надання пільг.

   На виконання вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 17.04.2019   № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» (далі – Постанова).

   Вказаною Постановою затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі (далі – Порядок), який застосовуватиметься з 1 жовтня 2019 року, а також внесено зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України.

   Порядком визначено механізм надання пільг у грошовій формі, операційні дії щодо виплати пільг у грошовій безготівковій формі та у готівковій формі, окреслено перелік пільг, оплата яких здійснюватиметься у грошовій формі.

   Зокрема, Порядком встановлено, що структурні підрозділи з питань соціального захисту населення на підставі даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги та інформації отриманої від управителів, виконавців комунальних послуг, ОСББ (ЖКБ), щомісяця розраховуватимуть суму пільг виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім’ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів, зазначених у пункті 3 Порядку, та визначені статтею 51 Бюджетного кодексу України, та з урахуванням встановлених державних соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування.

   Відповідно пункту 7 Порядку виплата розрахованої суми пільги здійснюється у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Мінсоцполітики в АТ «Ощадбанк» на підставі укладеного між Мінсоцполітики та АТ «Ощадбанк» договору.

   За заявою пільговика, поданою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення до 15 жовтня (15 травня), у якій зазначаються виплатні реквізити, виплата здійснюється у грошовій готівковій формі з початку опалювального (неопалювального) сезону.

   Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перехованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг або виплаченої таким пільговикам готівкою.

   У разі отримання від управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг інформації про наявність простроченої понад місяць заборгованості з оплати послуг, сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на сьогодні 340 грн.), у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільги з наступного опалювального (неопалювального) сезону здійснюється у грошовій безготівковій формі.

   Відповідно до пункту 9 Порядку АТ «Ощадбанк» здійснює переказ коштів на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ «Ощадбанк» (його установами) та управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг.

   З метою своєчасного і в повному обсязі запровадження механізму використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати пільг громадянам, а також автоматичного розрахунку пільг на оплату житлово-комунальних послуг та уникнення розбіжностей персональних даних, пільговикам необхідно надати інформацію щодо особистих номерів мобільних телефонів через уповноважених осіб селищної/сільських рад та ВЦА, або безпосередньо звернутися до УСЗН про надання відповідної інформації (кабінети № 9, №10). Також, у разі зміни адреси місця реєстрації (проживання), зміни складу сім’ї пільговика, щодо осіб на яких поширюється пільги (одруження/ розлучення/ народження дитини/ інше), зміни паспортних даних просимо повідомляти це управління соціального захисту.