Про підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2024 року

Про підсумки розгляду звернень

громадян за 9 місяців 2024 року

 

 

Протягом 9 місяців 2024 року до Щастинської районної державної адміністрації - районної військової адміністрації надійшло 100 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 14 звернення, або на 16,3% більше, ніж за аналогічний період 2023 року (86).

За характером питань, основне місце займають питання соціального захисту населення (45 звернень), діяльність органів місцевого самоврядування (15 звернень), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (9 звернень), діяльність місцевих органів виконавчої влади (9 звернень), житлова політика (8 звернень) та інші.

Із загальної кількості звернень :

- задоволено - 22;

- надано роз’яснення - 76;

- для врахування в роботі – 2.

 

Від центральних органів влади та облдержадміністрації надійшло 22 звернення громадян (9 місяців 2023 - 14 звернень), на 57,1 % більше ніж в минулому звітному періоді:

від обласної державної адміністрації – 22 (з них 5 депутатських звернення).

Питання, які були порушені у зверненнях, це щодо грошової допомоги на вирішення соціально побутових питань, придбання транспортних засобів, щодо надання житла для ВПО, щодо виплати заборгованості по заробітній платі, щодо перейменування вулиць в рамках дерусифікації, щодо дублікату атестату про освіту.

 

Також за 9 місяців 2024 року до райдержадміністрації не надходило колективних звернення.

 

Розпорядженням голови Щастинської райдержадміністрації від 22 січня 2024 року № 06 затверджено графіки прийому громадян на 2024 рік. Графік прийому громадян оприлюднений на офіційному веб-сайті.

Особистий прийом громадян голова райдержадміністрації здійснює щоденно в Координаційному центрі допомоги внутрішньо переміщених осіб з Луганської області в приміщенні райдержадміністрації в Кіровоградській області та першим заступником голови райдержадміністрації в Координаційному центрі допомоги внутрішньо переміщених осіб з Луганської області в м.Хмельницький.

Протягом 9 місяців 2024 року на особистому прийомі було прийнято 50 громадян та надані роз’яснення. Питання які були порушенні, це щодо припинення виплати соціальної допомоги на проживання для ВПО, надання одноразової грошової допомоги на лікування в стаціонарі, отримання допомоги на поховання, оздоровлення та відпочинок дитини, щодо відновлення технічної документації на нерухоме майно та щодо компенсації за лікування.

До Урядового контактного центру від громадян району надійшло 11 звернень (за 9 кварталів 2023 року – 20 звернень), що на 45 % менше ніж в минулому звітному періоді. Питання які порушувались це: щодо порушення прав доступу до публічної інформації, щодо продовження тимчасової соціальної допомоги на дітей, щодо припинення виплати аліментів.

З «гарячої лінії» облдержадміністрації надійшло 6 звернення від мешканців району (за аналогічний період 2023 року надійшло 7 звернень), що на 14,3 % менше. Звернення надходили з таких питань, як виплата соціальної  допомоги, щодо черги на житло, щодо проживання в гуртожитку на попередніх умовах.

Також за звітній період надійшло 3 звернення від громадян на електронну пошту, в яких порушувалися питання щодо надання статусу члена сім’ї загиблого Захисника, щодо виплати ВПО, щодо надання документів для звернення до суду.

Діє пряма телефонна «гаряча лінія» - прийом громадян через засоби телефонного зв’язку, який проводиться головою райдержадміністрації. За звітній період надійшло 8 звернень, на які було надані роз’яснення.

Постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за 9 місяців 2024 році не засідала. 

Підсумки роботи зі зверненнями громадян розглядалися в 2024 року на онлайн-нарадах, та були оприлюднені на офіційному веб-сайті Щастинської райдержадміністрації.

Керівництво райдержадміністрації акцентує увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів Щастинської райдержадміністрації, начальників військових адміністрацій на необхідності підвищення відповідальності, забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти їх законні вимоги