Прес-центр16 листопада 2021, 13:11

Електронний кабінет – сервіс для реалізації прав та обов’язків платників податків

У Головному управлінні ДПС у Луганській області інформують. З 2018 року для комфортного дистанційного спілкування з податковими органами впроваджено в експлуатацію та працює ІТС «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).
Електронний кабінет ‒ це сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі них.
За допомогою Електронного кабінету платники мають можливість подання та перегляду податкової звітності, отримання інформації з інтегрованих карток платника, довідки про відсутність заборгованості, інформації з загальнодоступних реєстрів та повної інформація про платника податку, електронного листування з податковими органами тощо. Також за допомогою Електронного кабінету можна отримати адміністративні послуги, що має особливе значення в умовах карантину.
У відомстві зазначають, що в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості. Так, платники мають змогу:
- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);
- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;
- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;
- доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД);
- використовувати Хмарні підписи SmartID від Приватбанк, тобто авторизуватись та підписувати документи SmartID від Приватбанк.
Взаємодія реалізується через мережу Інтернет у режимі реального часу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС http://tax.gov.ua.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.
Робота у приватній частині Електронного кабінету проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. У відкритій частині у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.
Головне управління ДПС у Луганській області