Прес-центр2 березня 2023, 14:03

Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів.

Картку платника податків, перебуваючи поза межами України, можна отримати наступним чином.

Які документи потрібні?
1. Заповнена заява за формою № 5ДР.
2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Отримати картку платника податків можна:
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.

Для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.