Прес-центр8 серпня 2022, 09:08

Як стати користувачем вебпорталу Пенсійного фонду України

 

Наразі для жителів Луганської області важливо не втратити зв’язки з Пенсійним фондом та вміти вирішувати проблемні питання за допомогою онлайн сервісів відомчого вебпорталу (https://portal.pfu.gov.ua/).

Найбільш прийнятною є онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем КЕП).

Для авторизації за КЕП з флешки або з токена потрібно виконати наступні кроки:

1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За КЕП» або «За токеном» ознайомитися зі списком АЦСК (акредитованих центрів сертифікації ключів), КЕП яких підтримує вебпортал ПФУ;

2. Якщо ви ще не маєте КЕП одного з цих АЦСК, необхідно звернутися в АЦСК та отримати КЕП. Детально ознайомитися з алгоритмом дій щодо отримання КЕП можна в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного вами;

3. Після отримання КЕП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за КЕП (закладка «За КЕП»).

Для авторизації за КЕП з електронного пенсійного посвідчення потрібно виконати наступні кроки:

1. Якщо ви ще не маєте електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ КЕП, записаний в електронному пенсійному посвідченні, створюється автоматично в процесі підготовки вашого особистого електронного пенсійного посвідчення. Для використання ЕПП маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при його отриманні для додатку КЕП.

2. Після отримання електронного пенсійного посвідчення – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Для авторизації за БанкІД або МобайлІД потрібно виконати наступні кроки:

1. Обрати на вебпорталі авторизацію засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації (ID.GOV.UA).

2. Відпрацювати авторизацію за БанкІД або МобайлІД на сайті інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Реєстрація на вебпорталі ПФУ здійснюється тільки один раз. Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, перeгляд анкетних даних та електронної пенсійної справи, подання звернень, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на вебпорталі («Вхід»).