Прес-центр7 лютого 2022, 15:02

МКІП презентувало брендинг проєкту “Світ Сковороди” та плани щодо відзначення 300-річчя філософа

6 лютого 2022 року Міністерство культури та інформаційної політики презентувало айдентику національної кампанії «Світ Сковороди». Вона стартувала рівно за 300 днів до святкування 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди.
Мета цього масштабного проєкту — донести багатогранність образу видатного українця, відійти від стереотипного сприйняття Сковороди як лише «філософа з торбиною» та залучити українців до нового осмислення його спадку.
«Святкування 300-річчя Григорія Сковороди — одна з ключових культурно-мистецьких подій 2022 року. Ми розпочинаємо за 300 днів до дня народження філософа, щоб дати можливість українцям повною мірою відчути глибину та важливість постаті Сковороди. Окрім власних заходів МКІП та Держмистецтв, ми закликаємо творчі спільноти по всій країні долучатися до світу Сковороди й разом перезавантажувати його сприйняття. Ми хочемо, аби українці пишалися, що саме Україна є домівкою одного з найвпливовіших філософів Східної Європи», - зазначив Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України.
Знайдіть більше за посиланням https://mkip.gov.ua/news/6852.html