Стартував збір заявок для журналістів від «Креативної Європи»
«Креативна Європа» – це програма Європейського Союзу, яка підтримує культурний, креативний та аудіовізуальний сектори.
Програма спрямована на фінансування проєктів та ініціатив, які націлені на зміцнення культурного різноманіття, а також відповідають потребам та викликам сектору культурних та креативних індустрій.
Вона складається із трьох підпрограм: «Культура», охоплює всі сектори культурних та креативних індустрій (за винятком аудіовізуального сектору та кіно), «Медіа», підтримує кіно та аудіовізуальний сектор та «Міжсекторальна співпраця», сприяє співпраці між різними культурними та креативними секторами, а також охоплює напрямок новинних ЗМІ.
Цілями діяльності програми є посилення мистецької та культурної співпраці на європейському рівні, підтримка створення європейських робіт та творів; заохочення співпраці організацій в напрямках інновацій, сталості та конкурентоспроможності, підтримка міжгалузевих інновацій та заходів зі співробітництва, а також різноманітного, незалежного та багатонаціонального медіасередовища / медіаграмотності.
Тому зараз відкрито 4 конкурси Креативної Європи для медійників, новинних ЗМІ (по Кросс-секторальній співпраці):
1 - Журналістські партнерства (Дедлайн подачі: 7 Вересня 2022 року)
Бюджет конкурсу: 7.5 млн. євро. Журналістські партнерства повинні заохочувати системну співпрацю між професійними новинними медіа-організаціями для підвищення життєздатності та конкурентоспроможності.
2 - Інноваційні лабораторії (Дедлайн подачі: 7 Вересня 2022 року)
Бюджет конкурсу: 13.6 млн євро. Заходи мають підтримувати розробку інноваційних інструментів, моделей і рішень, які можуть бути застосовані в аудіовізуальному, культурному і творчому секторах. Заохочувати інноваційні підходи до створення контенту, доступу, розповсюдження та просування в культурних, творчих секторах та суміжних секторах.
3 - Медійні ради та професійні стандарти (Дедлайн подачі: 20 Вересня 2022 року)
Бюджет конкурсу: 1 млн євро. Ціль: Сприяти міжгалузевій діяльності, спрямованій на пристосування до структурних і технологічних змін, з якими стикаються медіа (ЗМІ), включаючи посилення вільного, різноманітного та плюралістичного медіа-середовища, якісної журналістики та медіа грамотності, в тому числі у цифровому середовищі.
4 - Механізм швидкого реагування (Дедлайн подачі: 20 Вересня 2022 року)
Бюджет конкурсу: 3.1 млн. євро. Очікується, що ця діяльність надасть практичну допомогу для захисту журналістів, які перебувають під загрозою, включаючи конкретні інструменти, такі як консультації та юридична підтримка, а також надання притулку та матеріально-технічної допомоги, що дасть можливість таким журналістам продовжувати свою професійну діяльність. У разі потреби це може включати фінансову підтримку.
Вся детальна інформація знаходиться на офіційному сайті проєкту.